Nordland NDD9230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nordland NDD9230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

badtothebone99 10-11-2010
Geschreven voor: Nordland NDD9230

---------- update review, 10-11-2010 ----------
Ik heb deze via ITs gekocht. Ik heb niet kunnen genieten van deze koelkast omdat het vanaf het begin niet werkte.

Na een week kwam een monteur maar hij kon alleen constateren dat de apparaat stuk was en moest worden omgeruild. DE duurzaamheid van deze is dus laag hoewel het meer te maken zal hebben met de afdeling die de kwaliteit moet handhaven dan het product zelf.

Ik heb een apart review geschreven over de winkel zelf want de aftersales service van de winkel laat te wensen over.

---------- 1e review, 08-11-2010 ----------
Ik heb deze gekocht bij ITS voor 299 euro. Het was op de afgesproken tijd afgeleverd vorige week donderdag maar tot op heden kan ik niet van genieten omdat de koel gedeelte niet werkt. De vries gedeelte werkt ook niet optimaal waardoor het alleen maar tot -15 a-20 vriest. Ook de gorgeldene geluid is vrij hard en niet zwak zoals in de handleiding staat. Ik heb deze gemeld bij de winkel en ik hoop een deze dagen een afspraak te moeten maken met een monteur. Zeer teleurstellend als zoiets gebeurt met een neiuwe apparaat. Bij de winkel zelf kwam er niet eens excuses os een wat jammer nou ervan af!